3 timmars sömn

Inatt, eller snarare i morse, fick jag bara 3 timmars sömn. Jobbade till halv 3 på hotellet, så klockan prick 3:00 la jag mitt huvud på kudden. Ack så skönt, och oj så snabbt jag somnade. Sov så hårt att jag måste ha stängt av alarmet i morse. Tur jag tryckte på snooze!

Diggiloo igår. Fullt ös hela dagen lång. Först en massa lunch 11-13. Sen var det bara att göra snyggt och duka upp hela restaurangen. Sen 15-20 var det middagsbuffé. Jag och Annelie hade hand om var sitt buffébord, och vi skötte det så snyggt att ingen behövde säga att maten var slut. Sen på sena kvällen fick jag vara i Raimos och ha hand om artisternas middag. Det ni!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0