Bilder

Jag glömde ju som bort att jag hade kameran med mig, men några stackars bilder blev det i alla fall.


Jag, Sara och Jennifer.


Annika.


En del av folket. Helt otroligt att vi klarade av att vara ute litegrann ändå.


Vem suger bäst? Jennifer vann!


Kommer inte ihåg vad frågan var, men man skulle bli snurrad 10 varv och sen gå RAKT efter en linje.


Sara vann FunnyBunny.


Tror det var Jocke som var bäst på att köra bil.

Vi lekte en lek som ni kanske förstått. Man går en tipsrunda med en massa konstiga frågor, och svarsalternativen är en person. Första frågan var "Vem har barnasinnet kvar?". Då skulle dom tre som stod med som svarsalternativ äta upp en barnmatsburk, fortast vann. Och som på bilden ovan så var frågan "Vem är bäst på att köra bil?". Då skulle man slicka på Alhgrens Bilar och trycka fast dom i ansiktet, den som hade flest i ansiktet vann.
Sen blev det lite norsk karaoke, alltid lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0