Ischias?

Söndagkväll då jag hade gått och lagt mig upptäckte jag att det kändes konstigt om jag tog i min vänstra stortå. Var tvungen att undersöka saken, och visst var det konstigt alltid. Halva tån var som bortdomnad! Ni vet den där lite stickiga känslan man får när foten somnar, eller som vissa säger "sockerdricka i foten". Så känns det om man tar på tån. Mamma har samma problem, och hon säger att det är isciasnerven som är i kläm.

Jahapp, en sak till att lägga till på listan över fel på mig. Och typiskt nog så har läkaren gått på semester. Dessutom har jag fortfarande inte fått någon kallelse till röntgen på PÄS. Känns som att det är lika bra att dra in kallelsen och få komma till röntgen i Älvsbyn, för dom öppnar nog upp om någon vecka igen. Det kommer säkert gå fortare.

Nåja, det är bara att vänta och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0