Iväg hem igen

Nu har man varit på jobbet i 12,5 timmar. Började 10 imorse, och klockan är nu snart 22:30. 11,5h är inte fy skam, money money!

Har inte varit många lugna stunder. Då det har varit lugnt har jag försökt städat lite. Torka rent skåpar och kylar och så. Men nu slutar jag och ska hem. Bäst att låsa bildörrarna så inte björnen hoppar in i farten. Vi har ju en björn springandes i byn. Igårnatt hade björnen tagit ett rådjur ca 200 meter från mamma och pappas hus (kvarter). Och idag har tydligen björnen varit vid garaget till några vi känner! Fast det är nästan 1km från oss. Men fatta läskigt! Fast jag tyckte vi skulle slänga ut lite rått kött, så vi får ta kort på nalle inatt! Mamma ville inte det.

Imorgon börjar man först 17, så jag hoppas hoppas hoppas på superdunderbra väder, för jag vill sola och bada i forsen! Är grymt sugen på att hoppa från 12an, det är ju något man bara måste ha gjort en gång i sitt liv. Har ju hoppat från 10an några gånger, så att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0