Jobbhelg

Ja, så sitter man här på rast då. Slutar 14:15, sen ska man bara hem och packa lite och så till Vidsel. Jobbar hela helgen på hotellet. Börjar 17 ikväll tror jag. Imorgon blir det sovmorgon då jag börjar först 12. Och söndag blir en hellång dag då man börjar 7 på morgonen. Men sen har  jag inget mer inplanerat på hotellet. Har kikat, och det var inte många dagar dom behövde extra. Men tror inte jag ska ta på mig riktigt lika mycket extra nu några veckor, känner att jag behöver vila upp mig litegrann. Kan vara skönt att ha någon kväll ledig då och då också.



Jag vill ut och resa! Kommer nog inte bli någon utlandssemester i år *gråt*, men då får jag ta några kortare resor i höst i stället. Till Stockholm planerar jag och mamma att fara till om ca 3 veckor. Sen har jag lovat att jag ska ner till Jennifer och hälsa på, och så vill vi ju till Jesper i Sthlm också. Så då blir väl det kanske två resor. Så kanske tre resor i höst? Kanske en med mamma närmare jul också. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0