Konstig

Har känt mig konstig i 2 dagar nu. Igår var man ju trött, men det är ju inte så konstigt heller. Men jag höll inte på att ta mig upp ur sängen i morse, och då sov jag ändå drygt 9 timmar. Vet inte vad det är. Kanske en blandning av allt kliande, ryggont och.. Ja, någonting. Har inte ork till mycket, men nu måste man iväg och jobba, kanske man får lite kraft och ork då. Brukar vara så ibland, att bara man får något att göra så blir man bättre.

Igårkväll var jag, Jennifer, Jesper och Cissi iväg till Påle för att bada. Cissi stannade på land, men jag var först i. Kallt som tusan var det, men nu är äntligen årets första dopp avklarat! Jesper var fegast, sist i. Men då tog han igen det med att simma en ganska bra bit.

Off to work då.

Kommentarer
Postat av: Tea

Haha! :) Härlig dröm!

2010-07-05 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0