Uppäten

Nu har vi städat klart från festen igår. Kommer lite bilder sen, men först ska ni få se hur vackra ben jag hade när jag vaknade idag.


Ser ni alla myggbett? Räknade till 15st på min vänstra fot då vi satt i bilen, tyvärr syntes det dåligt på kort. Sen hade jag nog ungefär 15 på mitt vänstra knä också. Jag, eller alla, försökte verkligen sitta ute, men det gick inte. Fastän vi eldade så var myggen där. Helt SJUKT! Att städa var inte speciellt kul heller, just bara för att alla myggen visst hade tagit sig in i stugan. Jag är nog alldeles tillräckligt biten för resten av sommaren. Annika skrattade åt mig och tyckte det såg ut som att jag hade vattkoppor. Tack för den du!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hu vad det kliar. Men du, det finns nåt som heter myggmedel :)

2010-07-04 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0