3 timmar serier

Eftersom jag inte har varit hemma någon kväll i veckan så måste jag se alla serier idag. Kl 16:05 var det dags för säsongsavslutningen av Desperate Housewives. Nu håller jag på att se Greys Anatomy, är bara två avsnitt kvar. Sen blir det dubbelavsnitt av Cougar Town kl 17:55. Och efter det ska jag till Annika och Anton och äta tårta. Grattis Anton som fyller 23 år idag!

Sen blir det att fara hem och sova, och sova länge imorgon. Var så trött på jobbet idag, förstår egentligen inte varför. Men jag ska i alla fall ha sovmorgon imorgon.

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

jag älskar din blogg ,vet inte varför !

2010-06-06 @ 22:39:02
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0