Bär snart iväg

Dom skulle ringa när dom for från Vidsel, men ännu har dom inte ringt. Dom borde ju då åtminstone ringa då jag ska gå ner, så just nu vet jag inte alls vilken tid dom kommer. Dom sa vid 15, och nu är den 10 över. Jaja, jag får väl sitta här och vänta. Har då packat klart och ätit en sportlunch, så jag borde klara mig ett tag nu. Blir väl middag där någongång ikväll. På havsbadet har man ju faktiskt tid att sätta sig ner och äta på normala mattider.

Imorgon blir det jobb på Havsbadet på förmiddagen, men jag antar att vi blir kvar till efter lunch, så vid 14-tiden får vi nog sluta. Sen så ska jag till Martin för att duscha och äta, och kl 18 ska jag vara i Hortlax kyrka.

Vårkonsert med Norrfjärdens Blås kl 19 onsdag 2/6 i Hortlax kyrka. Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0