Dagarna som gått

Jobbade som sagt monsterpass i lördags. Tur då att söndagen var väldigt lugn. Behövde bara steka mer bacon och koka lite mer ägg, i övrigt var det lugnt. Sen på kvällen hade jag hand om en 11a. Soft med andra ord.

Igår jobbade man 8-12, och sen drog jag och mamma direkt till Luleå. När vi for därifrån på kvällen kändes det inte som att vi hade handlat något, men när vi började packa ur alla påsar ur bilen var det en hel del ändå. Fast inte i klädväg.
Köpte två linnen och ett par shorts på H&M, en massa snacks på Dollar $tore, och så en massa smått och gott också. Blev nya gardiner på Hemtex, men ett par ska jag lämna tillbaka, dom blev inte så snygga som dom egentligen var. Men gröna trådgardiner kommer upp i köket till hösten.

Och apropå lördag. Det blir sommarfest i Lillträsk byastuga, kostar ca 50kr (hyra av lokal+snacks). Vill ni komma är det bara att höra av sig till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0