Disneyfantast?

Är du en Disneyfantast?
Vilka av dessa 63 filmer har du sett?
Om det är fler än 40 är en ett riktigt Disneyfreak.




[x] Aladdin
[  ] Askungen
[  ] Bambi
[x] Snövit och de sju dvärgarna
[x] Djungelboken
[x] Pinocchio
[  ] Fantasia
[  ] Dumbo
[  ] Peter Pan
[  ] Lady och Lufsen
[x] Törnrosa
[x] Pongo och de 101 dalmatinerna
[  ] Svärdet i stenen
[  ] Aristocats
[x] Robin Hood
[x] Bernard och Bianca
[x] Bernard och Bianca i Australien
[x] Micke och Molle
[  ] Taran och den magiska kitteln
[  ] Mästerdetektiven Basil Mus
Antal: 10

[  ] Oliver och gänget
[x] Den lilla sjöjungfrun
[x] Skönheten och odjuret
[x] Lejonkungen
[x] Pocahontas
[x] Ringaren i Notre Dame
[x] Herkules
[x] Mulan
[x] Tarzan
[  ] Kejsarens nya stil
Antal: 8

[x] Atlantis
[x] Lilo & Stitch
[  ] Skattkammarplaneten
[x] Björnbröder
[  ] Kogänget
[x] Vilddjuren
[  ] Alice i underlandet
[x] Långben the movie
[x] Anastasia
Antal: 6

Otecknat:
[x] Pirates of the Caribbean 1
[x] Pirates of the Caribbean 2
[x] Pirates of the Caribbean 3
[x] Narnia
[x] Föräldrafällan
[x] George of the djugel
[x]  Flubber
[x] The Mighty Ducks
[  ] Isprinsessan
Antal: 8

[  ] The pacifier
[  ] Miracle
[  ] The Kid
[  ] Joe - Jättegorillan
[  ] Mary Poppins
[  ] Remember the titans
[x] National treasure
Antal: 1

Animerat:
[x] Bilar
[  ] Superhjältarna
[x] Monsters Inc.
[x] Ett småkryps liv
[x] Toy Story
[x] Hitta Nemo
[x] Den lilla kycklingen
[  ] Dinosaurier
Antal: 6

Resultat: 39/63

Jag anser mig vara ett Disney-freak. Tror jag har sett fler av dessa filmer, men är inte hundra. Har dessutom sett en massa tvåor.

Kommentarer
Postat av: Annika

tyvärr måste jag säga att jag sett "Alla" =P

2010-06-20 @ 22:03:34
Postat av: Jennifer

Jag tror jag har sett 60 av dem :P Lotta du måste nog lägga i ett kol för att komma ikapp mig och Annika. Vi kanske kan ha en Disney maraton . hehe

2010-06-21 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0