Inspelningsbar

Johan var förbi med den inspelningsbara boxern jag köpt av hans arbetskompis. Så jag fick koppla ihop den och prova. Och den fungerar! Känns bara lite onödigt att ha lagt ut 450:- extra, för ingenting egentligen. Men men, thats life I guess. Ska lägga ut den lilla boxern på blocket eller nå, så vet ni någon som behöver en, hör av er!

 

Det är som typiskt. For och solade på förmiddagen, sen träning. Och där var vi tvungen att skynda oss för att vi skulle hinna se karnevalen. Sen hem, och kopplade in boxern, och så duschade. Tror ni inte att blåsten ha lagt sig, och det är alldeles ljuvligt ute nu! Bara för att jag ska jobba ikväll, så slutar det blåsa då jag börjar jobba. Blåste ju massor tidigare idag. Suck...


Kommentarer
Postat av: Erika

Det är helt sjukt, fast jag är in på din blogg flera gånger för att se om du uppdaterat så syns bara de inlägget om de äckliga leverbiffarna. fram tills idag då det typ är 4 inlägg som inte visats fast jag var in på din blogg senast igår/imorse?

2010-06-10 @ 16:34:29
Postat av: Erika

Haha jag vet fick solfrossa den kvällen med å nu flagnar jag haha =P

2010-06-10 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0