Konsert i Hortlax

Nu har man precis kommit hem från Piteå och Hortlax.
Började dagen med frukost på Havsbadet, jag fick min plätta med sylt och grädde! Sen har vi jobbat fram till 15.
18 var jag i Hortlax kyrka för lite rep innan konserten började kl 19. Stina räknade till 19 pers tror jag. Inte mycket. Men men. Första gången jag spelade fagott på nästan 4 månader! Helt sjukt, och det gick faktiskt riktigt bra. Blev såklart väldigt trött i läpparna, men bortsett från det så följde fingrarna med rätt bra.

Igår serverade vi Avfall Sverige 3-rätters middag. Började 17 och slutade 23:30. Ganska lagom tycker jag. Lagom länge idag också.

Imorgon blir det jobb på ett tredje och fjärde ställe. Hinner med 4 olika jobb på 3 dagar. Inte illa alltså!
Men nu måste jag ta fram någonting att äta, blev jättehungrig! Och sen har jag varit trött hela kvällen, så jag ska försöka göra tidig kväll. Får väl se hur det kommer gå, har en känsla av att jag ändå inte släcker lampan förän vid 23-tiden. Vilken är alldeles för sent. Men på fredag ska jag sova ut! Hoppas jag då...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0