Några timmar mitt på dagen

Började med sovmorgon till 7. Är alltid lika härligt att börja jobba kl 8 istället för 6:45 eller 7:30. Varje minut på morgonen räknas, helt klart! Sen jobbade man till 13, skyndade sig hem. Skulle på gymmet med Annika och Anton, men så hittar jag inte min träningspåse! What!? Vars har den tagit vägen? Sprang runt i halv panik, vars är den? Ringde mamma och hon svarar så sött att den hade hon minsann lånat. Ser du inte skorna som ligger i hallen? Ehh? Va? Skor? Jag har väl inte sökt några skor heller, utan min tygpåse! Men när jag tittar efter si ligger ju skorna i hallen, vattenflaskan bredvid och gymkortet i ena skon. Ja, då var det bara att rota fram en ny (plast)påse och bege sig.



Nu ska jag föra in i min träningsdagbok vad jag tränat dom här två dagarna, sen blir det att fara tillbaka till jobbet igen. Skulle vara skönt att vara ledig ikväll, men jag har ju inte jobbat en lördagkväll på en månad eller så. Så jag ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0