Vad är felet?

Ja, nu har mamma och pappa varit förbi och försökt hjälpa mig med den jäkla videon och boxern. Och vad hjälpte det? Ingenting alls! Vi är lika förbryllade allihopa. Martin har till och med ring Boxer och frågat om det var kopplat rätt, och det var det ju.
Ja, så då är det bara att gå in på Radiohuset imorgon igen och beklaga sig. Om dom måste komma hem och hjälpa mig koppla allt så det fungerar som det ska, vad kostar det tro? Sa till mamma att det kändes som att det var lika bra att köpa en inspelningsbar DVD med hårddisk nu på stört. Men då är ju frågan den, kommer det att fungera? Eller blir det samma sabla fel då också? Martin började fundera om det är för att jag har en gammal tjockTV (det är dock widescreen), men TVn ska väl ändå inte ha någon inverkan på om videon spelar in bild eller inte. Jag kan ju se från videon, det är bara inspelningen som blir blå.



Usch! Jäkla teknikproblem!

Nu blir det i alla fall att se CSI och äta gomackor. Sen ska jag lägga mig och läsa Lotta tills jag blir alldeles sömnig och somnar med boken över ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0