Sovdag

Idag kan man lugnt säga att jag inte gjort något vettigt. Sov till 10:30. Sen låg jag och mamma i soffan och såg på TV. Sen kl 14 tvingade vi oss ut på en promenad i det fina vårvädret. Och när vi gick förbi Delikatessfabriken står där 068 och väntar på mig! Jösses så glad jag blev! Har väntat på den i ca 3 månader nu.
När vi kom hem efter promenaden la vi oss i soffan igen och skulle se Medium. jag var trött hela avsnittet igenom, och när det var slut så sov jag middag. 75 minuter senare väcker mamma mig och säger att jag måste vakna nu om jag ska hinna äta innan jag ska till jobbet. Då var klockan 17:15. Så det var bara att slänga i sig en pannkaksbit, byta om och säga hejdå.

Nu har jag precis ätit lax och potatisgratäng, mycket gott! Hoppas jag inte får någon reaktion av laxen nu bara, men jag åt ju inte så himla mycket, så jag ska nog klara mig.

Hem och sova några timmar innan man börjar kl 7 i morgonbitti igen.

Goder Natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0