Stan med mamma

Idag har jag varit till Luleå med mor min. Hon skulle på SuS på eftermiddagen, så då gjorde vi en snabb vända på stan innan. Och det blev ingen bio, ingen av oss var sugna på det. Men jag handlade lite grejsimojs, ni får se vad imorgon. Om jag orkar ta bilder och lägga upp vill säga.

När vi kom tillbaka till Älvsbyn for vi och hälsade på Johan, Zara och Bella. Äntligen fick man pussa på henne! Blev inte så många pussar då jag är lite snorig än, hade gärnat pussat ännu mer på henne. Men man får allt hålla sig lite. Men alltså, det är helt sjukt vad små barn växer och utvecklas fort! Hon har gjort en massa nya saker, börjat krypa baklänges, lagt sig på mage från sittande och sagt mamma! Och så har hon ju växt, trots en veckas sjukdom.


Skönfis!

Har även hunnit tillbringa typ 2 timmar i min lägenhet ikväll! Kändes faktiskt lite konstigt, är så van att vara här i Vidsel nu att jag känner mig mer hemma här än i Älvsbyn. Men jag tror ändå att bara jag får några dagar ledig och flyttar hem igen, så kommer det kännas skönt. Ibland är det skönt att bara få vara ensam hemma. Fast jag har ju varit det rätt mycket här i Vidsel också. Men men. det är skönt att vara hemma hos mor och far och bli ompysslad.

Nu har jag läst ikapp hela helgens bloggande. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag är inte lika bloggsugen nu. Det kan ju i och för sig bero på att jag antingen jobbar eller sover. Och gör jag inte det så är det väldigt mycket på TV just nu, så då måste man hinna se det. Och då blir bloggen lidande. Det känns ibland jobbigt att ens starta datorn, och vad tar det, 2 minuter? Helt sjukt. Men jag lovar er, men mest mig själv, att faktiskt försöka skriva en gång per dag. det tar inte så lång tid. I värsta fall så får jag göra det på jobbet efter jag har stämplat ut, för där står datorerna alltid på, är alltid uppkopplade.

Nu ska jag gå och hämta mig en kaka eller två och se klart Gossip Girl från igår. Borde lägga mig och sova nu och se klart imorgon, men så fungerar inte jag. Jag vill se klart det ikväll då jag redan har börjat se det.

Men sov gott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0