Busunge

När jag kom hem halv 6 imorse stupade jag i soffan och sov ca 2 timmar. Vaknar av att en liten flicka drar mig i ärmen. Så då var det bara att faster vaknade till, inte får man sova på morgonen inte. När hon hade fått lite kläder på sig så fick hon ett paket av faster.


Snöret var tydligen det mest intressanta, inte paketet eller innehållet.


Snygg mössa med passande budskap. Inhandlad på Mique i Stockholm.

Har sett dom tre avsnitten jag spelade in under tiden jag var i Sthlm och packat upp. Har varit förbi Johan och Zara med en sovande busunge. Har jobbat ikväll. Och vilken kväll sen. Malin fick 1 timmes övertid idag. Hon hann inte ta någon rast, och sen blev hon kvar en halvtimme längre. Tyckte så synd om henne, och hade dåligt samvete. Men men. Vårat schema är lite knasigt eftersom vi inte har så långa dagar.

Nu ska jag se CSI som strax har spelat in klart. Imorgon blir det tårtkalas!


Förresten! Har nog glömt berättat det här, men jag har inte sovit en hel natt på 5 nätter utan att vakna minst 3 gånger. Natten till torsdag sov man på tåg, då sover man aldrig riktigt bra. Sen dom tre nätterna hos Jesper så läkte min luftmadrass, så 3-4 gånger varje natt vaknade jag av att jag låg på golvet och var tvungen fulla den med luft igen. Som tur var var det en tjock madrass, med eldriven luftpump. Behövde bara slå på en knapp så lättade jag från golvet igen. Och så natten som var, sittplats på tåget. Så inatt blir det i min egna, stora, skönaste säng. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0