Grillat

Grattis på namnsdagen Lotta!

Jobbade 6:45-14:15 idag. Hann med lite pappersarbete också, känns skönt. En sak mindre att vara irriterad över för att vi inte har hunnit få någon ordning än. Men så blir det när man bara får 2,5 dagar på sig att göra i ordning en hel avdelning. Men alla som varit upp har då tyckt att vi har det mysigt, så det är ju bra. Som sagt, bara vi får lite ordning i papper och beställningar och sådär så ska nog irritationen lägga sig. Inte för att jag är irriterad jämt på jobbet, men då man kommer på en massa småsaker hela tiden som måste göras och fixas så blir man lätt lite knäpp.

Efter jobbet blev det en solning och när jag kom hem hade mitt bredband kommit! Alltså, inloggningsuppgifterna. Så nu har man äntligen bredband igen! Sen for jag hem till Vidsel, för där bjöds det på grillat. Gott! Och när glassbilen kom så blev jag och Zara som små barn som sprang ut och handlade två lådor glass var. Sundborn vanilj och trollerimix blev det.


Bella har promenerat runt huset med farfar och faster idag.

Fått grattissms av pappa, mamma, Zara (+Bella, Johan, mormor och morfar), Jonas och Malin. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0