Lördagen

Här kommer då lördagen i bilder:


Jennifer, Diane och Jesper.


Jag innan förfesten hos Mårten.


Oscar och Erik hos Mårten.


Såhär gott är det med korvmacka halv 4 på morgonen.


Blev inte så mycket bilder. Men på dagen var jag och Jennifer på stan, det regnade. På kvällen kom Diane, Jespers franska kompis. Vi diggade denna låt hela kvällen:



Sen bar det av på förfest till Mårten, där mötte Erik och Oscar upp. Sen skulle vi på födelsedagsfest, en tysk tjej fyllde år. Blev där i 30 minuter innan det var dags för utgång, men då for jag, Jennifer, Erik och Oscar till Mårten på efterfest. Halv 3 for vi därifrån, och jag upptäckte att det är fler som åker tunnelbana halv 3 på natten motför på dagen. Avslutade kvällen med korvmackor hos Jesper. Riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Inte den där låten IGEN!

2010-05-09 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0