Morgonpass

Nu drar jag iväg och tränar. Är bäst att ligga i nu precis innan sommarsäsongen drar igång. Sen så blev det ju trots allt ett Vårrus att springa på torsdag, och jag har inte sprungit på flera månader! Så bäst att ta en liten löprunda på bandet idag då. Som tur var tog jag mig ju en 10 minutare i lördags. Men idag ska jag försöka på en 5 km, eftersom Vårruset är 5 km. Förra året sprang jag på 28.20, undrar om jag klarar av att slå det på torsdag. Jag vill då inte springa på över 30 minuter, så om än klockan stannar på 29:59 så är jag nöjd. Eller egentligen kommer jag inte vara det, men man måste ju sätta rimliga mål. Och mitt rimliga mål är under 30 minuter. Mitt mål på riktigt är såklart snabbare än förra året. Men det återstår att se.

Bäst att röra på sig. Bye!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja visst var jag duktig ;)

Om du läser den nu så ska det finnas ett inlägg till! Tro det eller ej! =)



Spring inte ihjäl dig bara ;)

2010-05-25 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0