På tåget

Hör och häpna. Tåget var i tid! När hände det sist? Jag vet att dom inte har långt att fara för att ta sig till Älvsbyn (Luleå och Boden) men det brukar ändå alltid vara försenat. Men inte idag. Jag brukar ju föra otur med mig på tåget. Nåja, det hoppas vi inte på idag, eller under den här resan.



Jag hade ju så stort planerat att se en massa Heroes-avsnitt ikväll, men tror ni inte att så fort jag satte mig på tåget kom jag på det. Jag har inga hörlurar med mig! Dah! Men jag ska nog snart krypa upp på loftet (sover högst upp) snart, och så får jag väl ha jättelågt ljud. Det är ju trots allt text, så det är ju inte så himla farligt. Men se en film utan ljud är ganska trist. Tro mig, jag har provat.

Blev såklart hungrig så fort jag satte mig på tåget också, så jag måste nog äta upp min bar. Tur jag tog den med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0