The Imaginarium Of Doctor Parnassus

Igår då jag slutade kl 15:30 skyndade jag mig hem för att byta om och sen iväg med mamma till Piteå. Där blev det middag hos Martin, fläskytterfilé och rotsaker i ugn. Gott! Sen såg vi en film, The Imaginarium Of Doctor Parnassus. Det är under inspelningarna av den filmen som han dog i "överdosen" för drygt 2 år sen. Det är i varje fall en ganska rolig film, man skrattade mer än en gång kan jag lova. Så ni som inte sett den borde ge den 2 timmar av er dyrbara tid.



Idag har jag och mamma sprungit på stan. Har köpt lite födelsedagspresenter för i sommar faktiskt, så nu slipper man oroa sig över det. Är riktigt nöjd med dom! Sen blev det även två toppar och en ny parfym för mig. Ni får se bilder sen, för tyvärr glömde jag påsen i mammas bil.

Då jag kom hem med bussen från stan så blev man bjuden på middag hos Annika och Anton, fläskyttefilé (igen!), potatisklyftor och potatissallad. Gott! Sen blev det en solning och träning innan jag stöp i soffan framför Arga Snickaren, Greys Anatomy och True Blood. Nu skulle jag vilja se säsongsavslutningen av Desperate Housewives som gick igår, men jag kan ju inte sitta uppe till nästan 1. Så det blir att se det till frukosten imorgon. Så, godnatt då. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0