Veckans Tips 12

Nu mina vänner drar jag igång Veckans Tips igen.Har legat nere i typ  2 månader tror jag, men nu när jag har ett vanligt schema med vanliga arbetstider så ska jag nog orka med det här igen.



Det har kommit ut en massa nya sommargodisar, och två av dom står Marabou för. Marabou Kokos och Marabou Polka. Köpte båda idag innan jag steg på tåget hemåt igen. Och dom var riktigt goda båda två, speciellt kokos. Men som dom flesta kanske redan vet så är jag svag för kokos, så det kom nog inte som någon överraskning. Och Polkan var god den också. Jag äter hemskt sällan polkagrisar, men då det blir blandat med choklad köper jag den gärna. Blir lagom mycket choklad- och polkagris-smak pådet viset.



Hittade tyvärr ingen bild på Marabou Kokos, med för er som inte vet det så är det en rulle, inte kaka. Taste it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0