2 timmar, nästan

Var på gymmet 9:25. 5 minuter tillgodo innan jag och Malin skulle träffas. Då hon skulle bli sen pga halkigt väglag hann jag springa 2km på löpbandet innan hon kom. Sen cyklade vi 10 minuter som uppvärmning (för hennes skull, jag var redan rätt så varm), gymmade ca 45-50 minuter innan vi avslutade med 15 minuter på crosstrainern. Sist blev det såklart stretchning, aldrig att jag skulle gå från gymmet eller annan träning utan att stretcha. Det är A och O i träningen!



Sen var det bara att fara hem och snabbt öva lite på dom svåraste NUS-låtarna innan lunch, dusch och dejt med Jennifer. Blev en fika på Centrum. Sen var jag tvungen iväg och inventera tvätten på jobbet innan jag började jobba. Blev lite chockad då jag upptäckte att vi hade 26 örngott på stället! Plus ett som avdelningen äger och säkert något som låg i smutssäcken.. Helt sjukt mycket!

Nu är jag hemma och har sett både Desperate Housewives och Cougar Town. Och i pauserna har jag rullat en massa godingar! Men dom bjuder jag på först till veckan!



Nu ska jag lägga mig och sova, blir en lång dag imorgon. Får inte glömma att packa med sovkläder, glömmer alltid det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen & tusen tack för igår, fastän ja vaknade till världens träningsvärk!!! Dock ändå lovely! ;)

Ha de gott & skynda dej hem sen så vi kan träna igen, krams kram

2010-11-03 @ 10:51:49
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Jag (Malin) igen.. ;)

Vart har du hittat dem söta örngotten, MÅSTE ha!! Perfekt julklapp till mannen, fniss...

2010-11-03 @ 10:52:36
Postat av: Anonym

DH är så bra. =)

2010-11-03 @ 11:59:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0