Födelsedagspresenter

Har fått en massa fina presenter idag. Eller sånt jag önskat mig i alla fall!


Denna av Johan, Zara och flickorna.


Denna av Jennifer.


Av lillebror Martin.


Jackan fick jag av mor och far.

Och av gamlingarna fick jag pengar. Dom ska stoppas undan till en resa! Alltid bra att ha.

Sen fick jag en matberedare av mamma som hon inte använder. Det var ju ingen födesledagspresent, men det stod ju med på önskelistan så.

Har även fått en del gratulationer idag. Joqe var snabbast, kl 00:10. Sen har jag fått SMS av Jennifer, Börje, Marita, Maggi, Pappa, Annika, Gumpa, Anton och Erika. Mamma, Mormor, Morfar, Farmor och Martin har varit hit och grattat mig. Johan och HannaHaj har ringt. Elli grattade mig på jobbet. Sen fick jag ett grattis i förskott igår av Emma och MajHelén.

Jag hoppas inte jag har glömt någon nu, säg till i så fall.

Tack alla för alla gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Tea

Grattis i efterskott, Lotta! :D

2010-11-15 @ 07:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0