Mer presenter

Igår var Annika här. Vi hade mys med Råttatouille och What happens in Vegas. Chips, gurka, morötter och dip. Och så hade vi ju fikat tårta innan. Det var mys, verkligen!
Fick ett litet paket av henne, innehållande en massa bra grejer!


LdB Silk lotion och peeling, skrubbvantar, boll, choklad och ansiktsmasker.

Sen idag har Maggi varit förbi och tårtat lite. Fick en jättesöt liten blomma av henne.



Nu är det bäst jag börjar röra på mig, börjar jobba om 20 min.
Ni lär nog inte höra av mig något mer förän imorgonkväll. Drar till Piteå ikväll efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hola Bandola!! Tack för den, trivs mkt bra i det svarta =) Nupp ingen kvällsträning för mig, ja jobbar kväll så ja tänkte ta morronträning minsann =) Hör av dej om du kan haka? krams

2010-11-14 @ 16:55:15
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0