Nya böcker

Hade glömt bort att jag beställt två nya böcker med Jultidningarna, men mamma kom med dom i fredags.


Har ju haft lite taskigt i ryggen i drygt 1,5 år nu, så jag tänkte att den här skulle passa fint. Ska ta någon dag då jag är ledig och har tid och prova alla positioner. Kommer bli spännande! Någon som vill joina?


Tror aldrig någonsin att jag har dreglat så mycket över en bok förut! Nästan alla recept såg så sjukt himla gott ut! Har aldrig blättrat i en bakbok förut och tyck att nästan alla recept verkar dödligt gott! Nu vet jag ju inte hur något smakar än, men jag rekomenderar alla kladdkaks- och chokladälskare att införskaffa boken! Ni kommer absolut inte att ångra er!


Det här är Maria Öhrns första kladdkakasbok, och den har jag också! Är länge sen jag bläddrade i den, kanske måste göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej å hå! Då får jag några recept av dig då? ;)

2010-11-14 @ 12:20:27
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0