Sköna barn

Igår då jag kom till Vidsel efter jobb och träning så åt vi middag. Sen hade jag hand om Ronja resten av kvällen. Så himla mysigt! Och nu menar jag verkligen hela kvällen. Från kanske 18 då vi ätit klart till 21 då Desperate Housewives började. Hon fick se både NCIS och Numbers med mig, till och med vällingen fick jag ge. Hon är så himla snygg våran lilla Ronja! Och idag luktade don så himla gott, riktig bebisdoft! Hon har inte luktat sådär jättemycket, men idag gjorde hon det!



Och Bella är ju i en klass för sig! Jag satt mitt emot henne både middagen idag och igår. Igår slängde jag en puss till henne, så då slängde hon en tillbaka. Så slängde jag en till till henne, och fick tillbaka en till. Så höll vi på ett litet tag. Sen så skrattar hon och flinar och tokler. Och så sneglar hon på ett så roligt sätt, och så skrattar hon! Helt underbar flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0