Snabbt bara

Känner att jag måste gå och lägga mig nu, men jag måste se Desperate Housewives först. Alltså blir klockan över midnatt innan man hamnar i säng. Och så upp kl 7 imorgon. Så det blir väl 6 timmars sömn då. Hoppas man hinner sova en stund på bussen.

Hann inte på AF idag, men istället hann jag baka en sats med muffins till kyrkans adventsmarknad på lördag. Måste hinna baka en sats till, helst två, innan lördag. Får väl se till att göra det imorgonkväll eller så. På torsdag hinner jag inte. Fredag hinner jag i och för sig, men jag måste hinna fara och lämna iväg dom också, och fredagar jobbar dom inte så länge. Måste kanske ta reda på hur länge dom jobbar på fredag på församlingsgården?

IKEA imorgon då.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack tack :) Trivs så himla bra med den och det kommer bli konstigt att vara "utan mage" sen :)

2010-11-24 @ 08:24:16
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: erika

hittade du på ikea då?

2010-11-24 @ 20:50:34
URL: http://www.mittlivihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0