Helt slut

Oj, vad slut man blev. Först 15:30 slutade arbetsdagen. Sen skyndade man sig hem för att mamma väntade på mig. Surrade med henne en stund innan hon skjutsade mig på Konsum. Handlade, lite (mycket) mer än tänkt, och sen for jag och solade. Mycket skönt kan jag lova! Då jag hade handlat aldleles för mycket så gick jag hem med matvarorna innan jag drog iväg och tränade. Träningsvärken gjorde sig påmind, men jag körde stenhårt ändå. Det är alltid så himla skönt efteråt!

Väl hemma fick man duscha och äntligen äta middag. Åt lunch kl 12 och middag 19:30. Några för många timmar mellan måltiderna kanske. Men jag överlevde, och nu har jag hunnit klämma två mackor också! Gott!

Sett klart tredje säsongen av Dexter. Så på fredag börjar jag nog med fjärde. Men nu ska jag se klart Arga Snickaren innan det blir Greys Anatomy och sen läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0