Ledig onsdag

Vad har man gjort denna dag då? Vaknade runt halv 10, skönt att få sova ut. Åt en plätta till frulle innan jag packade ihop och for hem till mor i Vidsel. Har tvättat och dammsugit skinnsoffan. Sen åt vi middag kl 14, eftersom att lillebror började jobba kl 15 på hotellet (ja, snart jobbar hela familjen Norén där). Sen han for så la vi oss i soffan och såg serier. Mamma såg en massa hon spelat in på TV, medan jag började se andra säsongen av Dexter på datorn. Sen har vi hunnit ner till farmora en sväng och fikat. Hann även fixa en present till en kompis som fyller år imorgon. Blir att lämna den då jag far hem till Älvsbyn igen. Får väl se om hon är hemma.

Imorgon blir det första KU på jättelänge! Har inte varit där sen avslutningen den 3 juni. 4 månader sen alltså. Skulle ha farit förra veckan, men då låg jag ju sjuk.

Fick förresten just ett par nya jeans av mor. Känns fortfarande helt sjukt att vi typ har samma storlek på kläderna! När kommer jag vänja mig vid det? Hon provade mina finbrallor, dom som jag har då jag jobbar på hotellet, och dom kunde hon ha. Så dom skulle hon låna när hon ska på begravning nästa vecka.


Nej, nu har jag svammlat på alldeles för mycket. Ska se Greys Anatomy som har säsongspremiär alldeles strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0