Måndag

Idag är det måndag. En ny vecka. Och jag börjar om att jobba. Är inte helt hundra än, men man kan ju inte vara sjukskriven en hel vecka för lite förkylning. Nej nej, det går absolut inte! Börjar kl 16, och går hem 4,5 timmar senare. Alldeles lagom tycker jag! Då hinner man hem och se slutet på Biggest Loser och så CSI kl 21.

Snart ska nog jag, Zara och flickorna fara iväg på Vuxenbarn här i Vidsel en stund. Åtminstone tills det är dags för Bells att sova middag.

Jag lovar, mest mig själv bara för att jag ska få det gjort någon gång, att det ska börja byggas om här. Ny design ska det bli, och lite ommöblering också tror jag. Måste bara komma på lite hur den ska se ut. Några idéer har jag, men det måste tas en massa foton för det. Börjar nog lite smått först, så får man ta resten sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0