Torsdag

Idag har jag som sagt varit och tränat, vilket var himla skönt! Sen har vi haft p-möte på jobbet. Och vi slutade i så pass god tid att jag hann både på Skofynd för att köpa mer impregneringsspray till mina skor och på Konsum för att köpa middag. Sen har jag jobbat 4,5 timmar och nu är jag hemma och ser på TV. CSI:Miami just nu, och sen ska jag se Vampire Diaries som jag spelat in ikväll. Och så har man sovmorgon imorgon då jag börjar först 8. Soft!

Det är så himla skönt att äntligen få gå i vinterskor och täckjacka, vara lite småfrusen då man är utomhus. Jag ÄLSKAR verkligen vintern!
En tant på jobbet hade hört på radion att det här tydligen skulle bli en väldigt kall vinter. Undra hur man kommer fram till vad det ska vara för väder om 2, 3, 4, 5 månader. Ingen aning, men vi får väl se om dom har rätt.

Nej, åter till CSI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0