Vårdcentralen

Ja, så har man haft kontakt med ÄVC idag igen då. Man ska visst aldrig bli bra.
Började klia i ena örat igår, så jag kliade tillbaka. Av ren refelx kliade jag i det andra örat, men shiiisas så ont det tog! Så jag ringde till VC idag, igen. Fick en tid, så det var bara att slänga sig i bilen och köra ner på byn. Läkaren såg ingenting för allt vax i öronen. Fick en ordentlig öronspolning, men det gjorde varken från eller till. Så nu har man varit och inhandlat Revaxör och fetvadd, så nu ska här droppas i öronen. Och på tisdag ska jag tillbaka och bli spolad igen, kanske dom får ut allt och kan se om jag är röd eller så. Sköterskan trodde att jag kanske hade ont i örat pga allt vax. Jaja. Har ju aldrig någonsin spolat öronen, och det ångrar jag nästan. Vet ni hur sjukt skönt det är med en massa varmvatten i örat?! Nästan så jag längtar till på tisdag!



Nu ska jag se lite Dexter innan jag ska koka spagetti till min köttfärssås jag ryckte med mig ur mammas kyl. Sedan blir det KU ikväll. Fast först veckomässa kl 18:30.

Kommentarer
Postat av: Erika

I love Dexter! ;)

2010-10-07 @ 19:46:55
URL: http://www.mittlivihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0