17 oktober

I tisdags ringde min chef och berättade att jag får förlängt till den 17 okrober! Blev så himla glad! Det är ju då åtminstone en månad till. Frågade varför bara en månad till, och det är för att skitkommunen inte har gjort klart med bemmaningsenheten ännu. Dom tjänsterna skulle tillsättas 1/9, men 10 dagar senare är det fortfarande inte klart. Därför blir det till den 17 nu först. Men det lät som att man har stora chanser att få förlängt till 31 maj sen, för dom tror inte att någon fler från bemanningsenheten ska in på Fyrklövern. Så nu håller vi bara tummarna för det! Tänk så himla skönt om man skulle få till 31 maj, man skulle slippa oroa sig över vad som händer imorgon, nästa vecka, hur ska jag betala räkningarna och sånt. Det firar jag med att jobba hela helgen! Har ju inte jobbat på en vecka, men det känns som två månader nästan.

Nåja, nu ska jag käka lite frulle och se på Himmelblå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0