Dubbla skift

Ja, så har man gjort ett monsterskift till. Tredje på raken nästan. Började 6:45 imorse och slutar nu 21:15. Puh.. Men jag fick 1,5 timmar sammanhängande ledigt, så då gick jag ner på 2B och sov. Himlar så skönt! Känner mig rent pigg nu, vilket i och för sig inte är så himla bra, blir kanske svårt att somna ikväll då.

När jag kommer hem måste jag kolla vad jag ska ha på mig på begravningen imorgon, men tror det blir samma som på konserten i söndags, helsvart. Jobbar 7:30-11:30, så då hinner jag precis byta om och greja så jag är i Öjebyn 12:15. Får inte glömma fagotten!

Nu ska jag väl ner och ge nattrapport. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sveningelin

Great site, keep up the great work

2011-03-22 @ 12:28:31
URL: http://sveningelin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0