Lilla Prinsessan

Idag fick jag äntligen se, hålla och snusa på lillprinsessan. Oh, så fin hon är! Och liten! Jag har alltid tyckt att Bella har varit liten, men nu är hon rätt så stor i jämförelse med Ronja. Jag hade hållt i Bella då jag skulle mäta upp riset till middagen idag, och så släppte jag ner henne på golvet och skulle ta lila Ronja istället. Jag höll ju nästan på att slänga hon i luften då hon var så lätt! Var som beredd på Bellas vikt, men jag tog ju bara emot en tredjedel.

Hon är så himla söt. Och mjuk! Oh, jag vill hålla NU! Men det går inte, för hon har redan lagt sig för ikväll. Men imorgon får jag hålla och snusa Prinsessa igen! Ska försöka lägga upp några bilder på underverket dom närmaste dagarna, så ska ni få se hur snygg hon är! Och hur sjukt lik hon är sin storasyster!
Hade tagit en bild på henne med mobilen då jag höll i henne, och sen visade jag Zara och frågade, Vilken bäbis är det? Och hon bara, Ja, men det är ju Bella. Eller? Nej.. Jo, det är det. Om mamman inte skiljer dom åt, då förstår ni kanske hur lika dom är!

Nu ska jag köra hem till Älvsbyn igen. Har sovmorgon till halv 8 imorgon! Jihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0