Massa jobb

Vegard ringde nu ikväll, och vips! Så jobbar jag en jäkla massa i veckan. Imorgon visste jag ju redan att jag skulle jobba kväll på hotellet. Men så fick jag även onsdag-, torsdag- och lördagkväll. Plus dom två extra dagturer jag tagit på mig på Nyberga torsdag och fredag. Jobbar nog mer extra i veckan är ordinarie tid!

Händer visst mycket i bloggvärlden just nu. Missahandel och grejer. Frågan är, vems version stämmer?

Nu ska jag käka mina kvälls(natt)mackor, har varit hungrig i över en timme nu, men inte haft tid att göra mackorna för att jag sett en dokumentär och bränt ut Tallin-bilderna till hotellet.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en fin måndag! =)

2010-09-20 @ 23:57:10
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0