Trasig video

När jag slutade jobba for jag och solade, skönt! Sen in på affärn för att handla lite mjölk och pringles, och sen hem. Efter en välbehövd dusch blev det att laga mat, leverbiffar och potatismos! Det är grejer det! När det var klart satte jag mig vid TV för att se Mentalis och NCIS som mamma hade spelat in på ett band. Allt var frid och fröjd tills jag skulle ta ut bandet som redan var i videon. Den spotta ut det, men sen satt det fast. Gick inte att ta ut! Och när jag stoppa in bandet igen så stängde videon av sig. Så nu är väl den kaputt *snyft*. Den har tjänat mig trogen i många år. Sista räddningen blir min storebror som kommer och kollar på den imorgon. Hoppas han kan fixa den!


Jag ÄLSKAR potatismos, riktigt potatismos! Det är så gott att inget får gå till spillo, inte ens det lilla som fastnar i hålen på potatisstampen!

Nu måste jag underhålla mig i 90 minuter, sen blir det NINTENDO!


Update: Detta var tydligen mitt 700 inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0