Brinner!

Äntligen har min rygg slutat att brinna! Det var riktigt jobbigt där ett tag. Jag har nämligen varit till sjukgymnasten idag, har lite besvärligt bakom ena skuldran. Så han har masserat och knakat till mig. Avslutade det hela med pepparsalva eller liniment, vet inte vilket det var. Känns som pepparsalvan i alla fall. Nåja, jag for ut på en liten cykeltur innan jag skulle på apoteket. Men när jag kom in på apoteket började det vara väldigt varmt, och det blev bara varmare och varmare. Självklart tog det en himla tid där inne, så innan jag hade kommit mig hem och ställt mig mot en kall vägg höll jag på att avlida! Det blev så varmt att det gjorde ont!. Men man är väl kvinna och tål lite smärta, så det gick bra.


Lite dålig bild, men jag tror ni ser var han har smörjt.

Nu ska jag ta och se på NCIS från igår. Eller ska jag sätta mig ute på balkongen en stund först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0