Blåglittrigt

När mamma köpte det bruna nagellacket till mig så köpte hon även ett blåglittrigt till sig själv, men hon lämnade det här då hon for. Hann prova det på en nagel medan hon var här, bara för att se hur det såg ut. Det var ganska tunt, men med två lager fick man riktigt glittriga naglar!
Och då kom jag på att det säkert blir snyggt att ha ett underlack i en färg, och så det här blåglittriga på. Så igår kväll testade jag med svart under och det blåa på. Riktigt snyggt blev det! Tyvärr har jag lånat ut systemaren till lillebror så korten blev inte så bra. Det glittrar nästan mot grönt fastän det är blått. Riktigt snyggt! Blir att testa med en annan färg under senare.


Depend nr 39 (svart) och Lumene NaturalCode nr 9 Live it up (blått).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0