Designat bloggar

Har suttit i flera timmar nu och fixat till min storebrors blogg. Och när jag ändå var i farten så fixade jag till en grej som Zara ville ha på sin blogg plus att jag gjorde om hennes header på eget bevåg. Och jag tror dom blev nöjda båda två!

Här ser ni temat på Johans blogg före och sen hur den blev efteråt:



Lite skillnad va?! Vad tycker ni? Blev den bra?

Sedan ändrade jag som sagt Zaras header. Här har ni före och efterbilder:



Nya bilder på flickorna och en uppfräschning av bröllopsfotot. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja du har varit riktigt riktigt duktig, jag säger tusen tack, tusen gånger om :) bästa lillasyrra en kan ha!!

2011-08-24 @ 01:19:59
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: Erika

Men min då?

2011-08-24 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0