Gårdagen

Igår jobbade jag min enda korta dag på 7 veckor. Då jag hade slutat så for jag och hjälpte Johan lite med bloggen. Än är den långt ifrån klar, men ska föröska fixa till den litegrann ikväll. Ska även försöka fixa in en liten grej på Zaras blogg också. Men jag har ju lite att stå i just nu, så får väl se om jag hinner det ikväll. Annars borde jag hinna det imorgon innan jobbet.

Nu ska jag fortsätta att stå i, har precis fått tvätten klar. En av sakerna jag måste hinna. Borde öva NUS-låtar också, men jag kanske tar det imorgon också. Skrämmer väl färre om jag spelar mitt på dagen än på kvällen när alla är hemma.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är så snäll så snäll kära syster!!

2011-08-23 @ 19:50:34
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0