Storkok

Jag har varit inne i storkoks-träsket. I söndags gjorde jag en pannkaka (ugnspannkaka för er sörlänningar), blev 6 portioner i frysen. I måndags gjorde jag lasagne i långpanna, blev 10 portioner i frysen. Sen jag kom hem från jobbet idag har jag stått och stekt plättar av en liter mjölk. Det blev drygt 20 plättar skulle jag tro, kanske närmare 30. Dessa ska lite senare bli crepes, plättar fyllda med svamp- och skinkstuvning! Mumsigt gott! Så nu har jag verkligen frysen full i mat och överlever ett tag framöver!


Inte lilla högen va?!

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad duktig du är:) Kom nu hem till oss och dumpa det där här... we are in need;)

2011-08-18 @ 21:37:31
URL: http://zaraaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0