Storstädat

Blev väckt imorse vid 7-tiden av ett sms från Jennifer. Hon satt fast i hissen på jobbet! Tur hon har nerver av stål och inte fick panik. Ut kom hon och nu jobbar hon för fullt. Tur det inte var söndag, som jag först trodde där i mitt yrvakna tillstånd.

Kunde absolut inte somna om, så då läste jag en stund innan jag steg upp. Och sen dess har jag hunnit göra GratisBio, diska, dammtorka, dammsuga och skura. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå iväg på affären, det verkar vara uppehåll nu. Annars så finns det ju paraply också.

Så tack för att du väckte mig Jennifer, annars hade jag väl varit en degklump än!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men att springa i regnet är ju bara än skönare Lotta! ;)



Okej, jo jag hörde att Fig Tree Bay var jätte jätte fint. Och en aningens mer lugnare än Agia Napa, därför vi valde det. Vill man nu ha det lite stökigare en kväll kan man ju åka in dit bara :)



Vilket datum var det ni skulle åka?

2011-08-08 @ 14:09:41
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0