Trevlig natt!

Igår var det meningen jag skulle ha en liten fest här hemma, och det blev det verkligen. Liten alltså. Alla balla ur i sista stund.
Jag, Erika och Jennifer satt och spelade spel och surrade. Senare på kvällen kom Flobb (Robin), kul att se han igen! Grymt länge sen sist (om vi räknar bort den gången på Challange i våras). Så vi satt och surrade till sena natten. Tror han for hem vid halv 3. Och då la vi oss, jag och Erika.

Idag efter frukost spelade jag och Erika kort tills hon skulle med bussen. Då passade jag på att uppdatera här och for sedan till Jennifer för att vara packhjälp. Och kl 14 började jag att jobba, och har gjort det resten av kvällen.

Nu ska jag mysa i soffan med goda mackor och se på gårdagens Fringe-avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Broder

Jag hörde från mina kontakter att det kommit in x antal klagomål från Storgatan... Man behöver bara vara 3 brudar och en kille för att väsnas som ett helt kompani :) hehe

2011-08-21 @ 08:59:45
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0