Flitens lampa lyste

Nu ikväll har flitens lampa lyst här hemma i mitt kök. Då jag kommit hem från jobb och träning så hade mamma hunnit anlända och börjat så smått med middagbestyret. Tog lite tid, men tillslut hade vi en tacopaj i ugnen. Samtidigt så började vi baka småkakor! Mitt i maten! Två sorter till och med! Inte illa va?! Har även hunnit med att göra klart mina Mariannetryfflar jag började med igår. Jag lovar er bilder och recept på allt detta! Ska försöka hinna med det innan helgen, men allra senast i slutet på veckan.

Dessutom ska jag göra juldammsugare imorgon! Så då blir det ju bild och recept på det också! Mycket nytt nu så här i juletider! Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0