Bara så där allmänt

Har ätit frukost nu, inte ofta jag gör det hemma nu för tiden. Om en halvtimme ska jag iväg och träna med Annika och Anton. Sedan blir det dusch och hem till Vidsel. Jobbar på Hotellet ikväll, börjar kl 17.
Har nog tänkt göra Ellosbeställningen idag då jag är i Vidsel, har ju både katalogen och allt jag skrev upp där. Ska bara ta med mig mina rabattcheckar, icke att förglömma.



Jo, just det. Igår tror jag var första gången sen jag klippte mig som jag lät håret vara helt neutralt. Inget vax eller värmeskydd, ingen hårfön eller plattång. Och jag tror jag såg helt skaplig ut ändå. Jag menar, för att bara sitta i mörkret och se film med två kompisar behöver man väl inte fixa håret heller. Men jag försökte faktiskt trycka ner håret medan det var blött på dom ställena där jag vet att det annars kommer stå rakt ut. Och jag tror det gjorde susen! Hade jag inte gjort det hade jag varit tvungen att platta till det.

Kommentarer
Postat av: Malin G

Längtar efter dig sötnos!!!!

2011-02-01 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0