Disken

Innan jag lägger mig ska jag ta hand om disken. Det är fredag imorgon och jag är kvällsledig! Blir tyvärr inget blås, då vi har läger hela helgen. Inte ofta man har en ledig fredagkväll. Och eftersom jag nu har det ska jag bara mysa då. Alltså ska disken undan nu ikväll, för imorgon hinner jag inte innan myset börjar.
Jobbar till 15:30 imorgon. Ska iväg och sola då och sen ska jag träna med Malin och Elli (hoppas jag).
Måste bara visa mina småfula händer. Inte får man vackra händer av att träna kan jag lova. Men det är värt att få lite fula händer då man vet och känner att man presterar och bli bättre/starkare!
Under träningen idag så gick mina förhårdnader sönder.
Efter duschen kunde jag dra bort allt lösskinn. Och under den gamla förhårdnaden gömmer sig... Nya förhårdnader!
Jag måste verligen komma mig till stan snart och få prova ut nå träningshandskar, så här kan man ju inte ska ha det, det gör ju ont att träna faktiskt.
Nej, disken var det va?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visste jag kunde lita på svar från dig! :) jag gjorde som du skrev då jag lade in den, så hela syns men jag tycker den blir så liten då man infogar den i bloggen. Kanske jag skulle ha sparat den i större version redan i photoshopprogrammet?! Vet då inte hur man gör det :) ex som din är ju lika bred som wrappen och kategorikolumen tillsammans, så vill jag också ha det :)) what to do now? kram

2011-02-11 @ 09:23:02
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag använder handskar när jag tränar styrke, man slipper få förhårdnader och får bättre grepp :)

2011-02-16 @ 12:13:51
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0